Обліковий запис не потрібний для розміщення замовлення. Ви можете оформити замовлення як гостя, але налаштування облікового запису забезпечує легкий доступ до вашого замовлення, участь у програмі лояльності, швидше повернення, а також швидший вхід наступного разу.
Поширені запитання
Чи потрібно створювати обліковий запис для розміщення замовлення?
Моя особиста інформація залишається конфіденційною?
Що таке кукі? Чи варто турбуватися про них?
Чи можу я робити замовлення по телефону?
Так, представники служби підтримки клієнтів нашого інтернет-магазину прийматимуть замовлення по телефону від клієнтів або через месенджери: Viber, Telegram.
За чий рахунок здійснюється доставка та відправка товару на обмін/повернення?
Якщо товар належної якості - витрати на пересилання та відправлення товару на обмін/повернення лягають на покупця.
Якщо товар неналежної якості – витрати на пересилання та відправлення товару компенсує продавець після підтвердження наявності дефектів експертизою.
Немає потрібного розміру/кольору, як можна замовити?
Зв'яжіться з нашими менеджерами або заповніть контактну форму на сайті.
Чи зберігаються вибрані товари, якщо я закрию вкладку?
Якщо Ви авторизовані на сайті, вибрані товари зберігаються в особистому кабінеті в розділі "Вибране" навіть якщо Ви закриєте вкладку.