Поширені запитання

Чи потрібно створювати обліковий запис для розміщення замовлення?

Обліковий запис не потрібний для розміщення замовлення. Ви можете оформити замовлення як гостя, але налаштування облікового запису забезпечує легкий доступ до вашого замовлення, участь у програмі лояльності, швидше повернення, а також швидший вхід наступного разу.

Моя особиста інформація залишається конфіденційною?

Що таке кукі? Чи варто турбуватися про них?

Чи можу я робити замовлення по телефону?

Так, представники служби підтримки клієнтів нашого інтернет-магазину прийматимуть замовлення по телефону від клієнтів або через месенджери: Viber, Telegram.

За чий рахунок здійснюється доставка та відправка товару на обмін/повернення?

Якщо товар належної якості - витрати на пересилання та відправлення товару на обмін/повернення лягають на покупця.

Якщо товар неналежної якості – витрати на пересилання та відправлення товару компенсує продавець після підтвердження наявності дефектів експертизою.

Немає потрібного розміру/кольору, як можна замовити?

Зв'яжіться з нашими менеджерами або заповніть контактну форму на сайті.

Чи зберігаються вибрані товари, якщо я закрию вкладку?

Якщо Ви авторизовані на сайті, вибрані товари зберігаються в особистому кабінеті в розділі "Вибране" навіть якщо Ви закриєте вкладку.